Lemmikkitarvikkeiden POS

Miksi lemmikkitarvikeliikkeet rakastavat Erplyä

66 miljoonalla Yhdysvaltain kotitaloudella on vähintään yksi lemmikki, ja kun ala jatkaa kasvuaan, asiakkaat vaativat yhä enemmän lemmikkitarvikeyrityksiltä. Terveyden, hoidon ja hoitopalvelujen välillä lemmikkien omistajat haluavat varmistaa, että heidän lemmikkiensä tarpeet täytetään. Lemmikkitarvikekaupat käyttävät Erplyä ylläpitääkseen merkityksellisiä asiakassuhteita, hallitakseen suuria määriä tavaroita ja palveluita sekä pitääkseen asiakkaat uskollisina kaupalleen.

Asiakashallinta Helposti

Luo asiakasryhmiä tuotteiden suosittelua varten. Muistiinpanot asiakkaan profiilissa voivat sisältää lemmikin syntymäpäivät, lemmikin tyypin tai muuta asiaankuuluvaa tietoa.

Kampanjat ja Uskollisuusohjelmat

Houkuttele asiakkaita erikoistarjouksilla ja alennuspaketeilla. Pidä asiakkaat palaamassa palkkio-ohjelmien avulla, jotka tarjoavat lisäalennuksia.

Mukautetut Tunnisteet

Luo tunnistepohjia Erplyssä ja tulosta ne kuiteille, tilauksille ja laskuille. Luo huomiota herättäviä tunnisteita korostamaan uusia tai käsintehtyjä tuotteita.

Verkkokauppaintegraatiot

Minimoi tiedonsyöttövirheet ja tehosta työprosessejasi integroimalla verkkokauppa-alustoihin, kuten Shopifyyn.

Sisäänrakennettu Aikakello

Yksilölliset kirjautumistunnukset helpottavat sekä sinua että työntekijöitäsi seuraamaan työtunteja ja komissiopäämääriä. Kirjaudu sisään mistä tahansa tehdäksesi myyntiä tai nähdäksesi tuntiraportit.

Yksityiskohtainen Varastonhallinta

Varaston ylläpito voi olla työlästä. Varastojen tarkistus- ja raportointityökalut pitävät varaston optimaalisena samalla kun varmistavat, että myydyimmät tuotteet ovat hyvin varastossa.

Hanki ilmainen demo / konsultaatio