Hallinnoi myymälätoimintoja varmistamalla oikea määrä työntekijöitä oikeaan aikaan asiakasmäärän ja myynnin perusteella. Varastonhallinta-alusta auttaa myymäläpäälliköitä kohdentamaan henkilökuntaa ja heidän roolejaan niin, että moniosaaminen ja yhteistyö voivat kukoistaa.
VähittäismyymäläpäällikköKoko myymälätoimintojen yleiskuvan avulla liiketoiminnan omistajat voivat visualisoida kaikki myymälöiden prosessit keskitetysti ja pilvipohjaisesti: tilaukset, tuotteet, myynnit ja jopa ennusteet ja analytiikka.
Liiketoiminnan OmistajaErplyn API tarjoaa laajan valikoiman mahdollisuuksia integroida erilaisia ERP-järjestelmiä tai kolmannen osapuolen työkaluja liittämällä varastonhallintajärjestelmä nykyisiin ohjelmistoihisi. IT-päällikkönä voit hyödyntää tänään meidän alustan kautta erilaisia liitännäisiä ja lisäosia, mukautettuja integrointeja tai EDI-integraatioita.
IT-päällikköKerää täysi näkemys tuoteinformaatista ja varaston täydentämisestä monikanavaisella verkkokauppa-alustalla. Yksinkertaisesta ostoskori-ratkaisusta WordPressissä skaalautuvaan ohjelmistoon voit synkronoida kaikki tietosi yhdellä paikalla käyttäen 'Erply E-commerce Integrations Manager' -alustaa.
Verkkokaupan PäällikköErply auttaa franchise-päälliköitä pyörittämään erilaisia kampanjoita yhdestä paikasta: varmista, että sivustosi ajavat räätälöityjä kampanjoita, julkaise kampanjoita yhdestä pisteestä ja tarjoa jatkuvaa tukea franchise-yrittäjille.
Franchise-päällikköAutomaatio-päälliköt käyttävät Erplya luodakseen automatisoituja työnkulkuja vähittäiskauppaliiketoimintaan, kuten varastotason raportteja, inventaariovaurioita, toistuvien asiakkaiden ostomalleja tai muistutuksia tiimille, jotka eivät ole nostaneet työtunteja ajallaan.
Automaatio-päällikköTäydennysostajat ovat tyypillisesti vastuussa tuhansista tuotekohteista. Tänään Erply yksinkertaistaa täydennysprosessin ja luo tilauksia suurina erinä kaikkien varastotarpeiden perusteella. Ostajat voivat kuitenkin käyttää varastoraportteja analysoidakseen tilannetta ja määrittää sitten ostotilaukset toimittajille.
TäydennysostajaPersonoitu asiakas tarkoittaa onnellisempaa asiakasta, ja onnellinen asiakas tarkoittaa säilytettyä asiakasta. Erplyn CRM tarjoaa sinulle erilaisia ominaisuuksia kerätä ja hallita asiakastietoja sujuvasti sekä luoda täysin mukautettavia kampanjoita: kanta-asiakasohjelmia, asiakasryhmittelyä ja arvokkaimpien asiakkaiden seurantaa.
CRM-päällikkö
Hetkinen, yhdistämme sinut tukeen
Olemme kiireisempiä kuin tavallisesti tällä hetkellä. Jätäthän viestin, niin palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista!
Varaa aika! Varaa ilmainen demo