Fixed: the “Show only items in stock“ check box in Inventory → Inventory was disabled by mistake.
Fixed: opening a deleted sales document, purchase document or customer card (by directly supplying its ID) will now correctly inform that this record no longer exists. Additionally, opening a deleted sales document might have formerly produced a “System update“ message.
Fixed: “Timeclock entries“ table did not show records that were not associated with an employee.
Fixed: in case a timeclock record has a missing start time or end time, the Time and Attendance Report will now leave the amount of hours empty, instead of reporting a huge value.
Fixed: The “Recipe“ window on a bundle product or assembly product card will now list all components, not only the first 20.
Fixed: In the “Recipe“ dialog, columns are now resizable.
Live Chat
Hetkinen, yhdistämme sinut tukeen
Olemme kiireisempiä kuin tavallisesti tällä hetkellä. Jätäthän viestin, niin palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista!
Käytämme evästeitä (ja muita vastaavia teknologioita) moniin tarkoituksiin, kuten kokemuksesi parantamiseen sivustollamme sekä mainoksiin ja analytiikkaan. Hyväksy nämä käytöt napsauttamalla "Hyväksy kaikki". Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.