Monimutkaiset verkkokaupparatkaisut
Tuotelistaukset, edistynyt haku, liittyvä media (kuvat, käyttöoppaat, manuaalit, ajurit ja ohjelmistot). Tilaukset ja laskutus. Asiakas kirjautuminen, aikaisempien tilausten luettelot ja niiden tilat, räätälöidyt hintalistat.
Asiakirjavarasto
Eri työnkulut eri asiakirjatyypeille, asiakirjojen välittäminen, ratkaisujen ja vastuutehtävien hallinta, ilmoitukset sopimusmääräaikojen täyttymisestä. Erilaiset käyttöoikeudet yrityksen käyttäjille; rajoitettu pääsy asiakkaille omien tiedostojensa tarkasteluun.
Varastonhallinta
Varastolaskenta useiden varastojen kautta käyttäen kannettavia viivakoodinlukijoita/tietojen keruulaitteita.
Asiakastuki
Asiakastukipyyntöjärjestelmä, jossa asiakas voi jättää tiketin puhelimitse ja vastaanottaa SMS-ilmoituksia, kun tiketin tila on muuttunut.
Raportointi ja analytiikka
Näytä päivittäiset myyntiluvut tai vertailut myyjien välillä toimistolla LCD-näytöllä. Hanki reaaliaikaisia tietoja kaikilta myyntipaikoilta.
Asiakaspalaute
Pyydä asiakaspalautetta tuotteesta tai palvelusta. Asiakas voi painaa nappia kaupan tiskillä ilmaistakseen tyytyväisyyttään palveluun.
Myynti ja tuotteen edistäminen
Verkkoreaalimyyntiraportit; käytä LCD-näyttöjä uusien tuotteiden ja erikoistarjousten mainostamiseen.
Yksinkertainen iPOS-ratkaisu
Tuotekuittilistat, erikoishintalistat, kuittitulostus, PDF-lasku sähköpostilla.
CRM / Tukipalveluratkaisu
Integroitu VoIP-puhelinjärjestelmän kanssa (saapuva puhelu avaa automaattisesti asiakastiedot).