API

Yritykset voivat käyttää Erplyn vankkaa API:ta ohjelmoidakseen uusia kassatoimintoja, integroidakseen järjestelmät ulkoisiin sovelluksiin ja monikanavaiseen vähittäismyyntiin.

Luo parempi vähittäiskaupan kokemus Erplyn helppokäyttöisen API:n avulla.

Erply API on pilvipohjainen, täysin varusteltu alusta, joka kasvaa yrityksesi mukana.

Jälleenmyyjät voivat käyttää Erply API rakentaakseen CRM ratkaisuja, räätälöityjä tuotekatalogeja, automatisoituja myyntisovelluksia ja paljon muuta.

Monimutkaiset verkkokaupparatkaisut

Tuoteluettelot, edistynyt haku, liittyvät mediat (kuvat, käyttöoppaat, ohjaimet ja ohjelmistot). Tilaaminen ja laskutus. Asiakkaan kirjautuminen, aiempien tilausten listat ja niiden tilat, räätälöidyt hinnastot.

Asiakirjavarasto

Erilaiset työnkulut eri asiakirjatyypeille, asiakirjojen edelleenlähettäminen, päätöslauselmat ja vastuut, ilmoitukset sopimusten määräajoista. Yrityksen käyttäjille eri käyttöoikeudet; rajoitettu pääsy asiakkaille nähdä omat tiedostonsa.

Varastonhallinta

Varaston inventointi useiden varastojen yli, käyttäen kannettavia viivakoodinlukijoita/tietojen keruulaitteita.

Asiakastuki

Asiakastikettijärjestelmä, jossa asiakas voi tehdä tiketin puhelimitse ja saada tekstiviesti-ilmoituksen, kun tiketin tila on muuttunut.

Raportointi ja analytiikka

Näytä päivittäiset myyntiluvut tai vertailu myyjien välillä toimistossa LCD-näytöllä. Saat online-tietoja kaikista myyntipaikoista.

Asiakaspalaute

Kysy asiakaspalautetta tuotteesta tai palvelusta. Asiakas voi painaa painiketta kaupan tiskillä ilmaistakseen tyytyväisyytensä palveluun.

Myynti ja tuote-edistäminen

Verkossa reaaliaikaiset myyntiraportit; käytä LCD-näyttöjä mainostaaksesi uusia tuotteita ja erikoistarjouksia.

Yksinkertainen iPOS-ratkaisu

Tuotteen pikalistat, erityiset hinnastot, kuittien tulostus, PDF-lasku sähköpostitse.

CRM / Helpdesk-ratkaisu

Integroitu VoIP-puhelinjärjestelmän kanssa (saapuva puhelu avaa automaattisesti asiakashistorian).

Tuetut laitteet / Alustat

Hanki ilmainen demo / Konsultaatio