Monimutkaiset verkkokaupparatkaisut
Tuoteluettelot, edistynyt haku, liittyvät mediat (kuvat, käyttöoppaat, ohjaimet ja ohjelmistot). Tilaaminen ja laskutus. Asiakkaan kirjautuminen, aiempien tilausten listat ja niiden tilat, räätälöidyt hinnastot.
Asiakirjavarasto
Erilaiset työnkulut eri asiakirjatyypeille, asiakirjojen edelleenlähettäminen, päätöslauselmat ja vastuut, ilmoitukset sopimusten määräajoista. Yrityksen käyttäjille eri käyttöoikeudet; rajoitettu pääsy asiakkaille nähdä omat tiedostonsa.
Varastonhallinta
Varaston inventointi useiden varastojen yli, käyttäen kannettavia viivakoodinlukijoita/tietojen keruulaitteita.
Asiakastuki
Asiakastikettijärjestelmä, jossa asiakas voi tehdä tiketin puhelimitse ja saada tekstiviesti-ilmoituksen, kun tiketin tila on muuttunut.
Raportointi ja analytiikka
Näytä päivittäiset myyntiluvut tai vertailu myyjien välillä toimistossa LCD-näytöllä. Saat online-tietoja kaikista myyntipaikoista.
Asiakaspalaute
Kysy asiakaspalautetta tuotteesta tai palvelusta. Asiakas voi painaa painiketta kaupan tiskillä ilmaistakseen tyytyväisyytensä palveluun.
Myynti ja tuote-edistäminen
Verkossa reaaliaikaiset myyntiraportit; käytä LCD-näyttöjä mainostaaksesi uusia tuotteita ja erikoistarjouksia.
Yksinkertainen iPOS-ratkaisu
Tuotteen pikalistat, erityiset hinnastot, kuittien tulostus, PDF-lasku sähköpostitse.
CRM / Helpdesk-ratkaisu
Integroitu VoIP-puhelinjärjestelmän kanssa (saapuva puhelu avaa automaattisesti asiakashistorian).
Hetkinen, yhdistämme sinut tukeen
Olemme kiireisempiä kuin tavallisesti tällä hetkellä. Jätäthän viestin, niin palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista!
Varaa aika! Varaa ilmainen demo