New Yorkissa järjestettävässä tapahtumassa valitaan vuoden parhaat markkinointiteknologian työkalut. MarTechin oman raadin lisäksi painoarvoa on myös yleisön äänillä.
Erplyn CRM on suunniteltu rakentamaan kestäviä ja tuloksellisia asiakassuhteita, ja työkaluina tähän ovat muun muassa rajaton asiakastietokanta, älykäs segmentointi sekä kanta-asiakasohjelmat ja kampanjat. Tiimimme on innoissaan ja otettu ehdokkuudesta! Kiitos kuuluu kovan työpanoksensa antaneelle huikealle työyhteisöllemme, sekä kaikille asiakkaillemme, joilta saamme elintärkeää palautetta järjestelmästämme tuotekehitystä varten. Kiitos siis teille!
Jos CRM-ohjelmamme ei ole sinulle tuttu tai kaipaat muistin virkistystä, tässä Erply CRM pähkinänkuoressa.
Erplyn CRM auttaa yritystä niin toimiston puolella kuin suoraan kassapisteilläkin saamaan parhaan tuloksen asiakassuhteistaan.
Joustavuus on yksi Erplyn suunnittelun lähtökohdista, joten myös Erply CRM taipuu monenlaiseen käyttöön. Muunneltavuus onkin sen selkein ero perinteisiin asiakashallintaohjelmistoihin verrattuna.
Nämä ovat tietysti vain osa kokonaisuutta - autamme kaikenkokoisia yrityksiä parantamaan asiakaskokemusta ja -sitoutuneisuutta myös monin muin keinoin, mutta niistä on kirjoitettava kokonaan oma postaus.
Jos haluat saada lisää apuja kestävien asiakassuhteiden rakentamiseen, ota yhteyttä asiakastukeemme! Ammattilaisemme kertovat mielellään omat vinkkinsä, jotta saat järjestelmästäsi kaiken irti. Asiakastukemme tavoitat niin puhelimitse kuin sähköpostillakin.
Ja jos haluat äänestää MarTech Awardseissa, voit tehdä sen 15.2.2019 asti täällä!
Kiitos ja loistavaa helmikuuta koko Erplyn tiimin puolesta!
Hetkinen, yhdistämme sinut tukeen
Olemme kiireisempiä kuin tavallisesti tällä hetkellä. Jätäthän viestin, niin palaamme asiaan niin pian kuin mahdollista!
Varaa aika! Varaa ilmainen demo